اشکان خطیبی بازیگر باسابقه سینماست که در سریال پربیننده «خاتون» با نگار جواهریان بازیگر توانمند ایرانی همبازی شده است. این دو بازیگر سالیان پیش هم با هم نقش یک زوج را بازی کرده بودند و پس از آن سریال این دومین بازی آنها در کنار هم است.

به گزاش همشهری آنلاین، پیش از این و در سال ۱۳۸۲ این دو بازیگر در مجموعه تلویزیونی «این راهش نیست»  همبازی بودند.

نگار جواهریان متولد بیست و دوم دی ماه ۱۳۶۱ در شهر تهران است. کارهای هنری را سنین نوجوانی شروع کرده است ، او در سن ۱۳ سالگی به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت و بعد از آن در ۱۵ سالگی کار تئاتر را شروع کرده است.

تحصیلات را در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنر و معماری به پایان رسانده است. اوایل دهه ۸۰ با چند فیلم سینمایی وارد سینما شد که در این فیلم ها نقش هایش اکثرا مکمل یا نقش های فرعی بودند. با بازی در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است. اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال ۸۱ و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

ورود اشکان خطیبی به تلویزیون به سال ۱۳۷۸ و ایفای نقش در سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری باز می گردد. او سال ۸۳ در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک ایفای نقش نمود و وارد عرصه سینما شد.

وی تا سال ۹۶ سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را برعهده داشت و در نواختن پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی تخصص فراوانی دارد.

خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز ۹۹ منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

کد خبر 658164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha